پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری مراسم روز زن

برگزاری مراسم روز زن
به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س) و روز زن و بزرگداشت مقام مادراز بانوان شاغل در شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید، نشست صمیمانه ای با حضور مهندس کریمی مدیر عامل شرکت و مهندس جعفری مدیر مجتمع با بانوان توانمند شاغل این شرکت برگزار شد و از تلاش ها و زحمات آنها قدردانی گردید.

مهندس کریمی با بیان جایگاه زنان در جامعه به عنوان یکی از نقش های برجسته ای  که نصیب انسان می گردد، سلامت روح و روان خانواده را در دست زنان به خصوص مادران دانست.

مهندس کریمی افزود : بانوان شاغل در ادارات جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در حوزه های مختلف اداری و در بخش های مختلف این شرکت نقش مهمی ایفا کنند که این خود نشان از پشتکار، وظیفه شناسی و دلسوزی درانجام امور محوله آنان دارد .

کریمی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات بانوان این شرکت گفت: میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، فرصتی است تا از بانوان همکار این مجتمع تقدیر و تشکر شود که در اینجا از زحمات یکایک همکاران محترم تشکر میکنم.

در ادامه  مهندس جعفری مدیر مجتمع ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، از زحمات بانوان شاغل در این مجتمع که با دقت نظر در انجام کارها همواره در راستای وظایف محوله به بهترین نحو تلاش می‌کنند، قدردانی نمود.

در این نشست، جمعی از بانوان به طرح نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان مراسم نیز هدایایی به رسم یادبود به بانوان همکار اهدا شد.

 

روز زن

روز زن


روز زن
رسانه جدید

 

 

 

 

۲۵ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۱۴
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید