شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پتروشیمی تخت جمشید میزبان ارزیابان جایزه تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی

پتروشیمی تخت جمشید میزبان ارزیابان جایزه تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی
ارزیابی نهمین دوره جایزه تعالی سازمانی شرکت پتروشیمی تخت جمشید 24 تا 26 بهمن ماه انجام شد.

شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید درچارچوب نهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در روزهای 24 تا 26 بهمن ماه میزبان گروه ارزیابی دبیرخانه تعالی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بود. این بازدید سه روزه که براساس مدل سرآمدی EFQM 2020‌ تکمیل کننده ارزیابی‌های انجام شده تلقی می‌گردد،  به شکل هماهنگ در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران و سایت تولیدی ماهشهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت ضمن قدردانی و ابراز خرسندی از کیفیت ارزیابی‌ها ، به نقش موثر مواردی چون رقابت سازنده در قالب متدهای مدیریتی روز ، تاثیر چشمگیر توجه واقع‌بینانه به عملکرد و دستاوردها و بکارگیری الگوهای تشویقی به عنوان روشن کننده مسیر بهبود‌ مستمر و عامل انگیزه‌بخش کارکنان در دست‌یابی به نتایج مورد انتظار، اشاره نمود.

مهندس کریمی همچنین اراده صنعت پتروشیمی در تداوم بخشی به روند 8 ساله جایزه تعالی را مورد تقدیر قرار داده و در کنار توصیف اشتیاق همکارانشان به مقوله تعالی جویی ، این حرکت جمعی را نماد خود باوری و همسویی در صنعت پر افتخار پتروشیمی قلمداد نمود.

در این هماوردی، حضور تمامی مدیران در جلسات پاسخگویی و آمادگی بالای پرسنل در ارایه شواهد و دستاوردها مورد تحسین و قدردانی ارزیابان جایزه قرار گرفت.

 

 

 


1
1
1
1
1

۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۰۷
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید